ВІДКРИЙ ТА НАВЧИСЬ ПРОЯВЛЯТИ
СВІЙ ПРОФЕСІОНАЛІЗМ
!

КУРС "СЕРВІС ДЛЯ ВСІХ"
В якій ніші ти б не працював, клієнти хочуть хороший СЕРВІС та крутого професіонала
І якщо ти заробляєш менше бажаного, то клієнти точно не бачать його в тобі
Пропонуємо підвищити свій скіл в питаннях сервісу та обслуговування
Встигни отримати курс
всього лише за 800 грн замість 1200 грн
Days
Годин
Хвилин
Секунд
ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС?
  • Виконуєш роботу якісно, а клієнти не повертаються?
  • Бажєш отримувати більше чайових та не знаєш, як підняти прайс без втрат?
  • Не розумієш, як спілкуватись з клієнтами різних сегментів?
  • Хочеш, щоб робота була в кайф, а клієнти сприймали тебе, як найкращого професіонала?
ПРО АВТОРА
Гиренко Олег, засновник компанії Брадобрей, перший викладач у барбер індустрії з теми сервісу. Учасник та хедлайнер барбер-фестивалів та експерт у темі підвищення середнього чеку та комунікації з клієнтами.

⁃ Власник 12 барбершопів

⁃ Підняв свій середній чек з 50 грн до 50$

⁃ Навчив команду самих простих хлопців з району, надавати люксовий сервіс та бути топами в своїй професії

⁃ Провів консультації та навчання високоякісному сервісу більше 1000 барберів та підприємців

Досвід вивчення теми сервісу більше 7 років, досвід викладання більше 5 років.
ОТРИМАТИ КУРС
ПРОГРАМА КУРСУ:
ЛЕКЦІЯ 1
Знайомство (13-хвилин)

Особиста історія росту. Як сервіс став основним важелем в моїй роботі, допоміг вибудувати правильні комунікації та дав можливість заробляти більше.
ЛЕКЦІЯ 2
Що таке сервіс (10-хвилин)

Що таке сервіс? Чому важливо бути "true" та розуміти рамки обслуговування. Чого чекає кожен клієнт та мій список прикладів анти сервісу в різних сферах
ЛЕКЦІЯ 3
Економ сегмент (13-хвилин)

Тонкощі роботи з аудиторією різних сегментів. Економ сегмент - особливості, помилки в роботі, плюшки, які оцінять та важелі утримання.
ЛЕКЦІЯ 4
Середній клас (9-хвилин)

Що вимагають базово, що викличе емоцію для утримання даної аудиторії та відмінні фішки в роботі саме з ними.
ЛЕКЦІЯ 5
Преміум клас (22-хвилин)

Преміум сегмент. Що є надважливим в обслуговуванні даного сегменту, чого не прощають та в якій манері спілкуватись, щоб витримувати дистанцію та бути авторитетом.
ЛЕКЦІЯ 6
Що не подобається клієнтам
(20-хвилин)

Що не подобається клієнтам? Розуміння потенціальних клієнтів. Як установити контакт в перші хвилини перебування разом. 16 пунктів, які розкриють вас, як професіонала з найкращої сторони.
ЛЕКЦІЯ 7
Емоція клієнта (23-хвилин)

Емоція клієнта - результат вашого сервісу. Основні фактори утворення позитивних та негативних емоцій клієнта. Як балансувати та як ваші емоції впливають на ваш заробіток.
ЛЕКЦІЯ 8
Інструменти утримання клієнтів
(14-хвилин)

Інструменти утримання клієнтів. Фішки, які допоможуть не просто утримати, а і повернути втрачених клієнтів. Створення виключної відмінності від конкурентів.
ЛЕКЦІЯ 9
Мотивація (20-хвилин)

Розглянемо питання, яке мені найчастіше задають: як бути в потоці, мати нескінченний запас мотивації та горіти своєю справою. Сім пунктів, які допоможуть завжди бути в строю та кипіти пристрастю до роботи.
ОПИС КУРСУ :
На вас чекають девʼять лекцій з презентаціями на російській мові, посилання на які прийде вам на email. Кожна лекція від 10-25 хвилин - це буде експресивно та наповнено
Також в деяких лекціях буде домашнє завдання, яке сприятиме застосуванню набутих теоретичних знань, в реальному житті з вашими клієнтами
Тривалість курсу 18 днів
ЩО ТИ ОТРИМАЄШ,
ПРОЙШОВШИ МІЙ КУРС?
Підвищення середнього чеку
Збільшення бази клієнтів
Отримання задоволення від роботи та від себе, як професіонала
Вміння відчувати та закривати потреби клієнта, яке дозволить сформувати міцні стосунки
Виключна перевага серед конкурентів
Клієнт, що разу буде обирати вас
Курс підійде представникам різних професій, які бажають розкрити свій потенціал та стати професіоналом в очах кожного клієнта.

І памʼятай, ми або рухаємось вперед або пасемо задніх

всього лише за 800 грн замість 1200 грн
    ВІДГУКИ
    Baranov Viacheslav
    This service course was incredibly beneficial, covering the fundamental elements applicable to any profession. The lectures were informative and easy to digest
    Felix Markovic
    I was really surprised with this course!
    For such a low price i get so much useful information which I can't wait to use in my business.
    Андрій Кириченко
    В якийсь момент зрозумів, що хочу підвищити свою кваліфікацію в сфері сервісу. Курс Олега був дуже корисний та дав багато цікавої інформації, всім рекомендую!)
    Майданик Руслан
    Крутой курс. Простыми словами о неочевидных вещах. Начал внедрять в работе с клиентами и обучать подчинённых, с первых недель чувствуется как растёт лояльность клиентов и их возвращаемость. Клиенты с удовольствием приобретают новые продукты и не уходят к конкурентам. Однозначно рекомендую к покупке.
    Вова Безкровний
    Придбав твій курс по сервісу топ дуже залітає, дивлюсь поступово і кожного разу аналізую на роботі что я роблю не так і як треба краще робити щоб було комфортно клієнту
    Anton
    Придбав твій курс по сервісу топ дуже залітає, дивлюсь поступово і кожного разу аналізую на роботі что я роблю не так і як треба краще робити щоб було комфортно клієнту.
    ПИТАННЯ
    За допомогою отриманих рекомендацій та інструментів ви зможете в декілька разів підняти свою дохідність, прокачати навички спілкування та навчитесь виходити с складних ситуацій з незадоволеними клієнтами.

    IMPORTANT: Do not enter your name and email until you have read the Legal Disclaimer. We are not able to make any guarantees and we will not make any guarantees about your ability to generate results or generate any money with our ideas, information, tools and resources, or strategies. You should know that all products and services by our company are for educational and informational purposes only. Nothing on this website, or any of our websites, or any of our content or curriculum is a implication, promise, or guarantee of results or future earnings. All financial numbers referenced here, or on any of our sites, are illustrative of concepts only and should not be considered average earnings, exact earnings, or promises for actual or future performance in fact most people will not recoup their investment. Use caution and always consult your accountant, lawyer or professional adviser before acting on this or any information related to a lifestyle change, your business and finances. You are responsible for your decisions, actions and results. By registering on this website you agree not to attempt to hold us liable for your decisions, actions or results, at any time, under any circumstance.
    ВАЖЛИВО: не вводьте свою контактну інформацію, доки не прочитаєте legal disclaimer. Ми не даємо жодних гарантій, що ви досягнете якихось результатів або заробите гроші за допомогою наших інструментів, стратегій або інформації. Всі продукти і сервіси компанії призначені для освітніх цілей. Жодна інформація на цьому сайті або будь-яких інших сайтах компанії не гарантує і не обіцяє отримання результатів або заробітку. Ви несете відповідальність за свої дії і результати. Реєструючись на даному сайті, ви знімаєте з нас відповідальність за ваші дії та результати.